Danske Sportsjournalister
NyhederPRMMedlemslisteOrganisationDebatforumOm DSStadionGuideLinksBilledgalleriKontaktAIPS
   
Flere nyheder
Flere pressemeddelelser

 

 

Seminar om sport

Mandag d. 23. juli 2012

Danske Medier Seminar: Sport – nye muligheder for medier!
Samspillet mellem sport og medierne udvikler sig hele tiden. Professionel fodbold er en gigantisk industri med mange aktører og forskellige forretningsmodeller. Samspillet mellem medier og sport ændrer sig – mange mediers sportsdækning ændrer karakter rolle fra ‘aktiv journalistik’ til rendyrket underholdningsvirksomhed.



De største fodboldklubber er også medievirksomheder med masser af indhold, TV-kanaler, apps, sociale medier mm.

Pengene i sport bliver større, interessen for at se sport er større – hvilken rolle spiller medierne? Er der vindere og tabere i sport? Hvilke aftaler indgås? Hvem har rettigheder til hvad?



Målgruppe: Alle medievirksomheder som TV-stationer, nyhedsmedier, magasinudgivere og specialmedier. Desuden henvender seminaret sig til sportsbrands, mediebureauer, digitale bureauer, reklamebureauer og teknologileverandører.



Seminaret afholdes d. 30. august 2012 kl. 8:30 – 12:00, hos Pressens Hus,
Skindergade 7, 1159 København K, og formålet er at præsentere mediernes muligheder og rolle i forbindelse med professionel sport.



På seminaret kan du møde Claes Braagaard, OMD

Journalist Poul Funder Larsen, Børsen – forfatter til bogen “Spillet om Milliarderne”

Marketing- og eventdirektør Jordi Roig, AG København

Direktør Denis Larsen, Bold.dk

Kommerciel direktør Jesper Andersson, TV2 Sport

Administrerende direktør Katja Moesgaard, DBU A/S



Få yderligere information og se hele programmet her Sport – nye muligheder for medier!, hvor du også kan tilmelde dig.





Vi glæder os til at byde dig velkommen til en udbytterig dag.

Med venlig hilsen



Susanne Hansen



Danske Medier

Pressens Hus

Skindergade 7

1159 København K



D: +45 33 97 42 86

M: +45 27 83 46 00
E: suh@danskemedier.dk