Danske Sportsjournalister
NyhederPRMMedlemslisteOrganisationDebatforumOm DSStadionGuideLinksBilledgalleriKontaktAIPS
   
Flere nyheder
Flere pressemeddelelser

 

 

Debatforum

 


Forfatter: Michael Bjørn -
Skrevet: 21. marts 2004 kl. 16:18
Emne:

Jeg er en storforbruger af golftransmissionerne på TV3 - både de enkelte turneringer og Dr. Nyholms lyntips i de pauser, hvor TV3 af uransagelige grunde ikke har kunnet finde en reklameblok frem.

Men under den seneste transmission fra den amerikanske tour, har jeg været ude af stand til at hente kaffe i de alm. reklamepauser, da jeg ganske enkelt ikke har kunnet gå, fordi mine tæer har krummet sig ind under hælen.

Er der ingen grænser for, hvad en kommerciel TV-station vil give køb på.

Bet24 (et internetbaseret bookmaking-firma, red.) har fået mere reklame i SENDETIDEN, end vi har set til Danicas Brødrene Olsen - og det er ikke så lidt.

Konstant henviser Henrik Knudsen til forskellige væddemål, som man kan indgå hos netop Bet24, og der bliver sågar lavet grafikker, som klaskes op på skærmen i tide og utide.

Måske TV3 kan opklare følgende spørgsmål:

Betaler Bet24 det samme for opmærksomheden som enhver anden stor-annoncør i jeres almindelige reklameblokke, og er det i givet fald lovligt under den britiske lov, som I jo lever under?

Michael Bjørn

Ekstra Bladet

PS! Så er vi i gang på debatforummet igen, Poul Erik Andersson - er det ikke dejligt :-)

[Retur til konferencen]

Du er ikke logget ind og kan derfor ikke skrive indlæg.
[ Log ind nu ]